Garantinio aptarnavimo taisyklės:
1. Garantinio laikotarpio metu pirkėjas turi teisę į nemokamą įrangos remontą arba jos pakeitimą.

2. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus pirktos firmoje “Bettertrend” įrangos pasą, sąskaitą faktūrą ar čekį
3. Garantiniam remontui prekė turi būti pateikiama gamintojo įpakavime. Jeigu prietaisas pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu;
Pažeidus šį reikalavimą ir nesant galimybės suremontuoti sugedusią prekę, gamintojas gali atsisakyti pakeisti ją į naują.

4. Garantinis aptarnavimas atliekamas nemokamai tik nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.

5. Garantinis aptarnavimas nebus atliekamas nemokamai šiais atvejais:
• Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo;
• Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
• Pažeidimai atsiradę dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
• Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
• Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
• Eksploatacija netinkamomis aplinkos sąlygomis.
• Įrangos naudojimas ne pagal paskirtį;
• Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
• Prietaisas sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo;
• Jei gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl virusinių programų veikimo;
• Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo;
• Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio talono taisyklių;
• Jei pažeistas garantinis lipdukas;

6. Atsiimdami prekę užsakymų atsiėmimo punkte, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį išorinė pakuotę – jei kylą įtarimų, kad pakuotė pažeista – pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar www.bettertrend.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.

7. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;

8. Prietaisas keičiamas arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, – negalima pašalinti;

9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui atnešto prietaiso komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos;

Iškilus garantinio aptarnavimo būtinumui kreiptis:
El. paštu: [email protected]